De Douchecoach

douchen, milieu, korter, andrelon, coach, lush

Het onderstaande concept wilden wij een jaar geleden sturen naar een vertegenwoordiger van een cosmetica-lijn. Dit hebben we toen niet gedaan – daarom is jullie douche-ervaring ook nog zo’n domper. Nu gaan we dit concept wel de wereld in slingeren, maar dat doen we dan graag even en plein public. Vorige week vrijdag kwamen we met de dj-generator op de proppen, toen bleek zondagavond dat een leuk, gezellig tv-programma onze heimelijke fans zijn en er met onze concepten aan de haal gaan. Of iedereen stoort zich aan dj-namen, wie zal het zeggen.

De douchecoach

Wij zijn 26 en net als iedereen van onze generatie is het onze wens de wereld te redden. Tot vorige week hadden wij alleen nog geen idee waar we moesten beginnen. Totdat wij een reclameconcept bedachten voor een shampoomerk dat ook wil dat onze toekomst een stukje mooier wordt.

Het doel van de campagne is om mensen minder lang te laten douchen, omdat dit beter is voor het milieu. Wij begrijpen natuurlijk dat dit een ongelooflijk vervelende boodschap is, omdat douchen heel lekker, warm en behachelijk is.

Het concept bestaat daarom uit een douchecoach, die net als een hardloopcoach via een app/audiofragment aangeeft wanneer je je haar moet inzepen en uitspoelen zodat je keurig binnen de verantwoorde, duurzame 4/5 minuten douchen blijft. Het liefst in de vorm van de stem van een grappige of aantrekkelijke bekende Nederlander. Kortom, na het hardlopen met je hardloopcoach kun je meteen de douche inspringen met je douchecoach.

We zouden dit idee graag gerealiseerd zien, daarvoor benaderen we u. Uiteraard willen we het idee verder uitleggen in een persoonlijk gesprek.

We hopen snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Stiefcollectief

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief

* indicates required




×