Orglamic

orglamic

Er is eigenlijk maar één manier om iets faux-hips faux-pas te maken: overconsumeren.

Fashionista’s, hipsters en Beliebers weten het allang: zodra je als consument een etiketje krijgt is het afgelopen. Waar je eerst nog enigszins in de waan kon blijven dat waar jij je maandsalaris aan uitgaf uniek en betekenisvol was, ben je nu de zoveelste massaconsument van te dure spullen.

De bebaarde man die eerst nog koffie kon drinken zonder meteen tot hipster te worden bestempeld en de fashionista die nonchalant in alle anonimiteit een H&M’tje combineerde met een vintage Valentino; nu worden ze uitgekotst en nagewezen als opperconsument. Wat een butje, de persoon die bereid is om zuurverdiende euro’s uit te geven aan met marketing opgeklopte schijnexclusiviteit.

Zo zien we het graag ook de naturalista vergaan. Terwijl deze bulghurboy of chiachick zelfgenoegzaam 100x kauwt om de quinoa zo orglamic mogelijk naar binnen te krijgen, mag de meute nu ook bij de Appie gojibessen en hennepzaad in slaan om ook van die ecofabulous lifestyle te kunnen proeven.

Zo zien wij het graag, want doodmoe zijn wij. Van veganista’s, speltpoezen, humushunks en soyista’s. Ze maken ons eten duur.

Sluit je aan bij onze hetze. Roep ze na, die orglamic consumenten. Noem ze ecofabulous, noem ze puur, noem ze eerlijk, maar noem ze NOOIT AUTHENTIEK.

Orglamic – 100 X kauwen, uitspugen

 

organic bulgur quinoa powerfood kauwen uitspugen authenticiteit chia gezond eten voeding dieet lekker vel leven lifestyle lijnzaad aubergine havermout humus 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief

* indicates required




×