De emotionele bonuskaart

Tenzij je hele leven zich afspeelt in de krochten van een stedelijke buitenwijk en je enkel voet zet binnen de C1000, is de nieuwe bonuskaart jouw afgelopen dagen meerdere malen onder je neus geschoven. Niet langer zit je in de conjunctuur van slechte en goede Bonusweken, nee, door de persoonlijke Bonuskaart is het voor jou elke week een Bonusfeest!

De Albert Heijn is hier alleen een belangrijk aspect aan de dagelijkse boodschappen vergeten: de emotie. Niemand met gezond verstand koopt magnetronfrikandellen als hij net terugkomt van een helende sessie Bikram Yoga en als je Tinder je voor de zoveelste keer laat zitten, pak je echt niet die wilde spinazie uit het groentevak.

Je moet erop kunnen rekenen dat AH je emotioneel niet in de kou laat zitten. Dat Appie met je meeleeft als je zojuist op Facebook een songtekst van Tony Braxton hebt gepost, en je uit medelijden 3 chocoladerepen excellent aanbiedt. En in de tentamenweek, of als je mensen aan het inspireren bent met inspirerende quotes, geeft Albert je net dat extra duwtje in de rug met drie flessen Andy voor bodemprijzen. En elke zondagochtend is het katervoedsel standaard in de bonus, tenminste als Appie het voorgevoel heeft dat het weer zo ver is.

Meld je social media aan bij Heijn en laat je emoties je korting bepalen.We zijn dan misschien allemaal groot geworden met Calve, maar de Appie heeft ons geleerd wat het leven is.

DE EMOTIONELE BONUSKAART – VERDRIETIG OF BLIJ, KASSA ERBIJ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief

* indicates required




×