Instagramdieet

Als wij ons weer eens volstoppen met ragout, cheese-onionchips of butterscotchchocolade halen we altijd graag even het Lustprinzip van Freud, het utilitarianisme van Jeremy Bentham of het Jouissance van Lacan aan. Ook omdat onze universitaire opleiding ons vrij pretentieus heeft achtergelaten, maar vooral omdat we onszelf met halfbakken filosofisch geneuzel voor de gek kunnen houden dat die calorieen die we zojuist nog naar binnen lepelden enkel voer voor de geest zijn.

Maar dat is niet zo. Veel eten is simpelweg veel vet. Hoe fijn zou het zijn als voer voor de geest ook je lichamelijke driften zou bevredigen.

Gelukkig kan dat nu. Met het Instagramdieet krijg je driemaal daags een flink opgepoetste foto op je bord. Een lust voor het oog, maar vooral voor de maag. Verlekker je bij de foto’s die zowel uw honger naar authenticiteit en de jaran ’70, als uw hunkering naar huisgemaakt slow-food bevredigen.

 

Laat je ogen aan de scherptediepte van een geroosterde courgette proeven,
verdrink in het kruiende schuim van een cappuccino,
laat een traantje bij een saffraantje
en een melancholisch beeld van dampende rijst
dat je speeksel beroert.
En val
30 kilo af.

 

Dat je niet meer mag eten betekent toch niet dat je niet meer mag genieten?
Consumeer zo veel je wilt, niets houdt je tegen. In plaats van dat handje hagelslag in het geniep in je mond te stoppen, kijk even naar onze nieuwste update van een druipende chocoladetaart in geeltinten.

Geef vandaag nog je dieetvoorkeuren door en ontvang enkel vegetarisch,  gluten-vrij, rauw, cholesterolvrij of pescetarisch eten.

Maar het grote voordeel is natuurlijk dat dit dieet zich leent voor zoveel meer: voor glutenvrije klanten hebben we ook een speciaal deegmenu, voor speciale verwenmomenten, en vegetarisch kunnen zich weer even verlekkeren aan een rauwgebakken biefstukje.

 

het Instagramdieet – het tussendoortje dat je niet eet

One thought on “Instagramdieet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief

* indicates required




×