Wat Nu B.V.

In de aanloop naar dierendag kom je er opeens achter dat je van dieren houdt. Zo gaat dat elk jaar weer. Je kan nu wel beweren dat dierendag jou ongemerkt voorbij gaat, maar nee, dierendag zit in je hart en komt boven drijven wanneer het wordt aangesproken door de eetgeendierendag reclame en, vooral, het jeugdjournaal. Er is geen houden aan, opeens wil je aan de lopende band caviahokken verschonen, en de kat alleen nog maar gegrilde kip opdienen in plaats van brokken.

Gelukkig houden bedrijven ook van dieren, want een slimme marketeer speelt natuurlijk in op deze weëe gevoelens. Zo werken de usual suspects voor dierencampagnes – Vodafone, Nuon, Randstad, Siemens, Bol.com, Toyota, Tatasteel en Eneco – graag mee aan eetgeendierendag.

Maar wat, vroegen wij ons af, als die marketingstrategie opeens werkt? Als mensen Nuon gaan bellen voor adviezen op gebied van vegetarische stroom, Bol.com gaan vragen om hun plofkipbeleid, en niet langer soliciteren bij Randstad, omdat ze ervan uitgaan dat je daarvoor veganist moet zijn?

Wat moet Albert Heijn gedacht hebben toen ‘puur & eerlijk’ daadwerkelijk aansloeg? Wat nu?
Inderdaad, dan blijkt ineens dat je de gehele productielijn onder handen moeten gaan nemen voor je met de eer kunt gaan strijken. Maar gelukkig hoeven bedrijven niet langer bang te zijn voor deze doorgeschoten duurzaamheid: er is Wat nu B.V.

Wat nu B.V. verandert de grootste angst van elke PR manager in een gelukkige meevaller. Geef ons uw uit de hand gelopen duurzaamheidscampagne, en wij regelen de uitwassen in de supply chain. Kom nooit meer voor onverwachte, iets te goedbedoelde, neveneffecten te staan, want wij lossen ze onmiddellijk voor u op.

Wat nu BV, voor als Wakker Dier je opeens tof vindt

 

 

Foto: Corneel van Rijn
www.boerderijbuitenverwachting.nl

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief

* indicates required




×